Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #7 Det er ikke min oplevelse | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| #10 tråden er fra 2008... | mulle | Software | |
| #73Det er nok ikke relevant | xy | Løst og fast | |
| #72 Jeg har lagt DVD iso'en | xy | Løst og fast | |
| #71Hvilken installer? | xy | Løst og fast | |
| Er der nogen af jer der hat | xy | Løst og fast | |
| Kik i dette forum: | mulle | Software | |
| Blender | mulle | Software | |
| Så blev det min tur | xy | Løst og fast | |
| Ja jeg kan også huske jeg | jan.k | Hjælp generelt | |
| Men for tyvende gang, | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Ja ja fint nok, så gå i | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg bryder mig ikke om | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Øh, det er din | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Er du ikke tilfreds med | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg kan ikke give dig bedre | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Det gør det muligvis | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Det giver da ingen | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| - Er bankadgangen | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Har du et | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Lyder mærkeligt | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Hvorfor er det lige at | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Mint 13 er nu | Sputnik | Hjælp generelt | |
| Hvorfor er det lige at | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Det var rigtigt engang, | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg leder efter en | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Nogle oplever at OpenJava | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Har du prøvet BB's | mich | Sandkassen | |
| ikke så underligt | mich | Sandkassen | |
| Jeg har på arbejde 2 21" | marlar | Hardware | |
| 18.4" & 24" | marlar | Hardware | |
| Mint 14's Backport | Sputnik | Hjælp generelt | |
| Jeg vil egentligt godt | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg tilslutter mig, at der | Kappa | Installationshjælp | |
| Den er ikke den store | mich | Sandkassen | |
| Alt det brune stads PUHA | mich | Sandkassen | |
| Jeg har dog aldrig haft | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg har dog aldrig haft | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Derfor bør det være en | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| For bedst kompatibilitet med | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Ja, jeg var med på vognen | jan.k | Hjælp generelt | |
| Alt det brune stads PUHA :-) | mich | Sandkassen | |
| Ja, men ingen nyhed | mich | Sandkassen | |
| Er der en som har et bud | Sputnik | Hjælp generelt | |
| Okay. Der er vil altid være | Kappa | Installationshjælp | |
| Fint, det vidste jeg ikke, | Kappa | Installationshjælp | |
| Det kan godt gå galt. Det | Kappa | Installationshjælp | |
| Tak for det, jeg mente det | Kappa | Installationshjælp | |
| Ja, uden problemer med | Kappa | Installationshjælp | |
| Secure Boot Control skal fra | Wufu | Installationshjælp |