Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| samme her på en A56c | Wufu | Installationshjælp | |
| 13.04 udkommer vel om nogle | Wufu | Installationshjælp | |
| Virker fint her: Huawei | marlar | Software | |
| denko Læg dit spørgsmål | xy | Løst og fast | |
| denko Læg dit spørgsmål | xy | Løst og fast | |
| denko Læg dit spørgsmål | xy | Løst og fast | |
| Opensuse hurtig???? 1. I | xy | Løst og fast | |
| Tak Spitten Jeg går strax i | denko | Installationshjælp | |
| Sweet :) | m_abs | Hjælp generelt | |
| Jeg fandt en løsning: | m_abs | Hjælp generelt | |
| Mærkeligt.. Er du SIKKER du | m_abs | Hjælp generelt | |
| #1 Tak for forslaget, jeg | m_abs | Hjælp generelt | |
| Du kan sagtens have adgang | denko | Installationshjælp | |
| Ja, det er nok sådan det | denko | Installationshjælp | |
| Da jeg havde installeret en | denko | Installationshjælp | |
| Jeg bruger en 22" som | marlar | Hardware | |
| hmm jeg kan sige at i arch | m_abs | Hjælp generelt | |
| #12 det er fordi du kan kun | marlar | Hardware | |
| Umiddelbart vil jeg give #11 | marlar | Hardware | |
| hvis man skal arbejde | marlar | Hardware | |
| men er det ikke | xy | Løst og fast | |
| Jeg har kørt med mit | xy | Løst og fast | |
| Jeg kan heller ikke følge | xy | Løst og fast | |
| Jeg har f.eks. | xy | Løst og fast | |
| Det er fint nok at vente | xy | Løst og fast | |
| Min kone fik Kubuntu | xy | Løst og fast | |
| #0 Du kan finde den nyeste | ask | Hardware | |
| #55 i håb om at den | xy | Løst og fast | |
| Software manageren er | xy | Løst og fast | |
| Lige meget nu fik jeg | Mati | Hjælp generelt | |
| hvis man skal arbejde | marlar | Hardware | |
| Godt man ikke er ekspert og | xy | Løst og fast | |
| Jeg deler ikke helt | xy | Løst og fast | |
| Takker Simiel2 jeg fik det | Mati | Hjælp generelt | |
| Jeg deler ikke helt | xy | Løst og fast | |
| Jeg kan godt se hvad du | marlar | Hardware | |
| Hvad angår mærke og model, | marlar | Hardware | |
| Nej, man kan ikke opnå helt | marlar | Hardware | |
| Tak for kommentarerne indtil | marlar | Hardware | |
| nej | unsub_dk | Løst og fast | |
| Her kan du ihvertfald få | unsub_dk | Løst og fast | |
| Hvad mener du? En uddannelse | unsub_dk | Løst og fast | |
| Det nemmeste at er ... | Mati | Hjælp generelt | |
| ekstern vs intern IP | Mati | Hjælp generelt | |
| Deaktivér fjernadministration i routeren | Mati | Hjælp generelt | |
| Prøv at ringe til dem, for | Mati | Hjælp generelt | |
| Jeg synes også at #3's | marlar | Hardware | |
| Det virker godt nok ikke | Rtn | Hjælp generelt | |
| Uden at jeg koder (særlig | marlar | Hardware | |
| Jeg er ekstremt tilfreds med | marlar | Hardware |