Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| synes næsten ikke man kan | marlar | Hardware | |
| Jeg siger mange tak :) Det | Rtn | Hjælp generelt | |
| Ikke mindre end 20" | marlar | Hardware | |
| Jeg tror det er et meget | marlar | Hardware | |
| Jeg har samme router og | Rtn | Hjælp generelt | |
| Er der nogle pakker til | xy | Løst og fast | |
| Jeg lagde Tomato-firmware | ask | Hardware | |
| #45 Tak for guiden, jeg tror | xy | Løst og fast | |
| Hehe. Det er jo godt :) | xy | Løst og fast | |
| #49Jo det er der, men nu | xy | Løst og fast | |
| Packman Repository | xy | Løst og fast | |
| http://opensuse-guide.org/rep | xy | Løst og fast | |
| Er der nogle pakker til | xy | Løst og fast | |
| Hejsa. Som Morten er inde | Boerlum | Sandkassen | |
| #45Jjeg har haft Ubuntu, og | xy | Løst og fast | |
| Calligra er nu tilgængelig | cb400f | Nyhed | |
| De har ganske enkelt | Boerlum | Sandkassen | |
| Ja jeg synes egentlig også | Boerlum | Sandkassen | |
| rekonq er ikke en | xy | Løst og fast | |
| installationen kan da | xy | Løst og fast | |
| Fint, det vidste jeg ikke, | xy | Løst og fast | |
| Serial data typen eksisterer | peque | Hjælp generelt | |
| En lille ting til, du måske | xy | Løst og fast | |
| Altså jeg bruger det her og | frogmaster | Løst og fast | |
| Problemet er løst. RELATED, | lbm | Hjælp generelt | |
| Absolut det giver mening : | peque | Hjælp generelt | |
| @ Mich. Det er jo rigtigt | peque | Hjælp generelt | |
| Min pointe er blot, at | peque | Hjælp generelt | |
| Jeg betragter det mere | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hvis man er oprettet i | frogmaster | Løst og fast | |
| #0 Aldrig før har min pc | xy | Løst og fast | |
| Jeg ved at der er nogle Ruby | m_abs | Software | |
| Jeg har lige | frogmaster | Løst og fast | |
| @Hey Mich. Det er jo bare en | peque | Hjælp generelt | |
| Jeg ved ikke helt hvad der | peque | Hjælp generelt | |
| Det er da bare at | marlar | Software | |
| Blindgyde | peque | Hjælp generelt | |
| @mjjzf - Nej desværre - | peque | Hjælp generelt | |
| Okay det tror jeg desværre | lbm | Hjælp generelt | |
| Nej så kan du stadig lave | lbm | Hjælp generelt | |
| Nogen der ved om det virker | marlar | Software | |
| Altså du mener at man kan | lbm | Hjælp generelt | |
| Det lejer at være | jørgen | Installationshjælp | |
| Mit råd ville være at lade | jørgen | Installationshjælp | |
| #Frogmaster På | jørgen | Installationshjælp | |
| Hvilke programmer er | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Av av! Det ser ikke rart | einar.petersen | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Du kan se mere info | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg kom til at tænke på om | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Du kan tjekke denne side | jørgen | Installationshjælp |