Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg har også en liggende | beer114 | Sandkassen | |
| Undskyldning for stjælning | lagoni | Hardware | |
| Men hvorfor skulle nogen | froksen | Software | |
| Med lige en sjat oveni de | lagoni | Hardware | |
| Sandt sandt det er en | froksen | Software | |
| #8Hvis vi forestiller os | froksen | Software | |
| Jeg mener bestemt at | Meh | Nyhed | |
| Version2.dk har bragt en | froksen | Software | |
| Det har jeg svært ved at | Meh | Nyhed | |
| #4 Men Unity er jo ikke | Meh | Nyhed | |
| #4 For at være helt sikker | Meh | Nyhed | |
| #2 Nu var Unity pakkerne til | Meh | Nyhed | |
| At der skulle være | Meh | Nyhed | |
| mmm 1541 og båndsalat, ooh | hightower | Sandkassen | |
| tak vi checker op på det | frogmaster | Software | |
| Hm. Måske på tide at | hightower | Sandkassen | |
| For en orden skyld, så er | frogmaster | Software | |
| Konklusionen må vel så | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Det er dog et fint navn. Jeg | phomes | Humor | |
| Man kan jo også installere | hightower | Sandkassen | |
| Ja det er fedt at de prøver | hightower | Sandkassen | |
| Se: For | slettet_230220 | Hardware | |
| jeg bruger også xmbc remote | zity | Hardware | |
| Jeg har ikke tænkt mig at | phomes | Humor | |
| Stort set alle punkter er | Meh | Nyhed | |
| Hvilke succeskriterier | phomes | Humor | |
| #11 Fx: Indsæt tekst her... | cb400f | Nyhed | |
| #2 det hedder XBMC remote, | zity | Hardware | |
| Har du et bug nr. på | cb400f | Nyhed | |
| Ja jeg ved godt der er andre | zity | Hardware | |
| Der er særligt spændende | zity | Hardware | |
| Korrekt. | cb400f | Nyhed | |
| Boogie, må man få at vide | zity | Hardware | |
| Måske lidt off topic.. men | zity | Hardware | |
| #9 Hvis man ikke | cb400f | Nyhed | |
| Jeg har fikset det, så | lbm | Software | |
| Nå Okay, men for mig er det | paldepind | Software | |
| #44De har fjernet det. Det | paldepind | Software | |
| De har jo fjernet det. | paldepind | Software | |
| Kan du tilføje submenu | cb400f | Nyhed | |
| Hvad mener i præcis med | cb400f | Nyhed | |
| #5 Plasma-desktop crasher | cb400f | Nyhed | |
| Hvad mener i præcis med at | cb400f | Nyhed | |
| #3 Ja, det har du | cb400f | Nyhed | |
| #42De har jo gjort det. | paldepind | Software | |
| systemet crasher fortsat | cb400f | Nyhed | |
| NICE! Ser ud til at | lbm | Software | |
| #41 Du har ret. Det står | paldepind | Software | |
| Det skal lige siges, at mit | lbm | Software | |
| Sad og havde lidt tid og | lbm | Software |