Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| jeg har heller ikke de | hup | Installationshjælp | |
| #14 ikke for at være | FrugalMan | Løst og fast | |
| jeg har også været heldig | dklinux | Hardware | |
| #19 hmm ? netop på 12.04 | hightower | Software | |
| #4 han er taget på fisketur | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja så fik jeg endelig tid | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har godtnok aldrig | dklinux | Hardware | |
| Mulighed for at bruge wine | hup | Spil | |
| ellers dd | hup | Installationshjælp | |
| Nu er jeg i gang med at | hightower | Software | |
| Det er sjældent det er | hup | Spil | |
| Jeg synes også det er | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg synes netop det er | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Alle de tver jeg har mødt | dklinux | Hardware | |
| Sådan går det jo når man | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så må jeg jo nok også | froksen | Sandkassen | |
| hører sådan en tråd | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Fra, JULY 20, 2011 Stadig | hup | Spil | |
| http://onliveinformer.com/201 | hup | Spil | |
| så fik jeg den startet | hup | Installationshjælp | |
| Mint13 | froksen | Sandkassen | |
| Får samme besked med | hup | Installationshjælp | |
| Prøver YUMI Skal kunne | hup | Installationshjælp | |
| Jep jeg trykker | hup | Installationshjælp | |
| Jeg formoder du trykker Esc | hup | Installationshjælp | |
| Mit Philips-tv "hviner" | dklinux | Hardware | |
| UTC=yes eller UTC=no gør | lbm | Hjælp generelt | |
| hvad kan solus og zorin | berylmagic | Software | |
| Jeg har et Shart tv fra | dklinux | Hardware | |
| ingen brummeri fra de | dklinux | Hardware | |
| Den er lidt svær fordi | dklinux | Hardware | |
| JA | Acpivii | Hardware | |
| hvad kan de | berylmagic | Software | |
| Har hørt playonlinux. | beer | Spil | |
| #2 ja, men jeg så ikke | berylmagic | Software | |
| SlackWare 13.37: | froksen | Sandkassen | |
| dette virker også fint på | beer | Spil | |
| kan man overhovedet det | froksen | Sandkassen | |
| Personligt ville jeg aldrig | berylmagic | Software | |
| Hm. Synes egentligt det | berylmagic | Software | |
| Hej #21 Tak, den kendte jeg | froksen | Sandkassen | |
| Jeg prøvede, igen, at | delpede | Hjælp generelt | |
| Spiller ikke selv Diablo 3, | beer | Spil | |
| Ser anderledes ud. Hvilket | froksen | Sandkassen | |
| default er utc | lbm | Hjælp generelt | |
| Okay, tak | hup | Hjælp generelt | |
| Men hvorfor er der 2 | hup | Hjælp generelt | |
| Men hvorfor er der 2 | hup | Hjælp generelt | |
| ingen af dem | hup | Hjælp generelt | |
| #3, UTC er slet ikke angivet | lbm | Hjælp generelt |