• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
#17, #19.. Okay, lyder som froksen 22 jun 2012 - 08:56 Sandkassen
Tiden er relativ lbm 22 jun 2012 - 02:52 Hjælp generelt
#6 kan man overhovedet det froksen 22 jun 2012 - 01:28 Sandkassen
Det skrivebord jeg froksen 21 jun 2012 - 23:59 Sandkassen
mjjzf må jeg spørge, froksen 21 jun 2012 - 23:45 Sandkassen
men hvad viser hwclock komandoen lbm 21 jun 2012 - 23:36 Hjælp generelt
Jeg vil ikke føle mig AndreasDK 21 jun 2012 - 23:31 Multimedia / lyd / video etc.
Nogen der har prøvet, berylmagic 21 jun 2012 - 23:03 Software
godt med noget feedback, til berylmagic 21 jun 2012 - 22:20 Software
Arch LinuxStd. Gnome froksen 21 jun 2012 - 21:28 Sandkassen
Ikke umiddelbart, men noget lbm 21 jun 2012 - 20:41 Hjælp generelt
Korer debian UTC? lbm 21 jun 2012 - 20:25 Hjælp generelt
#13 jeg bruger da 3 skærme froksen 21 jun 2012 - 20:19 Sandkassen
Hej #4 mjjzf må jeg froksen 21 jun 2012 - 19:11 Sandkassen
Jeg lavede en rpm erikhh 21 jun 2012 - 17:29 Hjælp generelt
Blev dog lidt froksen 21 jun 2012 - 17:09 Sandkassen
Måske skulle du prøve en erikhh 21 jun 2012 - 17:01 Hjælp generelt
Jeg vil ikke føle mig tryg AndreasDK 21 jun 2012 - 15:05 Multimedia / lyd / video etc.
OK qdosh/Boopsie! christensen 21 jun 2012 - 14:31 Hjælp generelt
#13 1920*1080 -- hvor mange froksen 21 jun 2012 - 12:54 Sandkassen
Og hvis man sidder i Ubuntu christensen 21 jun 2012 - 12:49 Hjælp generelt
Jeg ville gerne, men har AndreasDK 21 jun 2012 - 12:34 Multimedia / lyd / video etc.
Her er min: froksen 21 jun 2012 - 11:46 Sandkassen
Selv køber jeg alt min AndreasDK 21 jun 2012 - 11:10 Multimedia / lyd / video etc.
Hvis han vil have det AndreasDK 21 jun 2012 - 11:04 Multimedia / lyd / video etc.
Det er stadigvæk helt AndreasDK 21 jun 2012 - 11:00 Multimedia / lyd / video etc.
#13: Undskyld, men er AndreasDK 21 jun 2012 - 10:53 Multimedia / lyd / video etc.
Undskyld, men er det AndreasDK 21 jun 2012 - 10:13 Multimedia / lyd / video etc.
Eller som nævnt i AndreasDK 21 jun 2012 - 10:07 Multimedia / lyd / video etc.
Og hvis du står af over for AndreasDK 21 jun 2012 - 09:45 Multimedia / lyd / video etc.
En stor fil? AndreasDK 21 jun 2012 - 09:37 Multimedia / lyd / video etc.
Det skrivebord jeg bruger froksen 21 jun 2012 - 09:33 Sandkassen
Så det er cda formatet AndreasDK 21 jun 2012 - 08:37 Multimedia / lyd / video etc.
Så det er cda formatet der AndreasDK 21 jun 2012 - 07:46 Multimedia / lyd / video etc.
#11, hehe... Det kan der froksen 21 jun 2012 - 07:31 Sandkassen
præcist. Der er meget AndreasDK 21 jun 2012 - 05:49 Multimedia / lyd / video etc.
Umiddelbart satte jeg AndreasDK 21 jun 2012 - 05:13 Multimedia / lyd / video etc.
Og så får i også min froksen 21 jun 2012 - 01:52 Sandkassen
Tak for svaret. Jeg har AndreasDK 20 jun 2012 - 23:24 Multimedia / lyd / video etc.
tak malar, det var på rette dbuch 20 jun 2012 - 21:40 Hjælp generelt
For mig spillede den som hup 20 jun 2012 - 21:29 Hjælp generelt
så han kan høre den AndreasDK 20 jun 2012 - 20:37 Multimedia / lyd / video etc.
Findes der en måde at AndreasDK 20 jun 2012 - 20:31 Multimedia / lyd / video etc.
Han ønsker at AndreasDK 20 jun 2012 - 19:36 Multimedia / lyd / video etc.
Så er det lavet om hup 20 jun 2012 - 19:34 Hjælp generelt
Medn opera skal man hup 20 jun 2012 - 19:23 Hjælp generelt
Det kan godt være det er AndreasDK 20 jun 2012 - 17:28 Multimedia / lyd / video etc.
Så har jeg fået hup 20 jun 2012 - 17:23 Hjælp generelt
Det er vel bedre at beholde AndreasDK 20 jun 2012 - 17:13 Multimedia / lyd / video etc.
openSUSE, KDE, den froksen 20 jun 2012 - 17:01 Sandkassen
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 494
  • Side 495
  • Nuværende side 496
  • Side 497
  • Side 498
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !