Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #17, #19.. Okay, lyder som | froksen | Sandkassen | |
| Tiden er relativ | lbm | Hjælp generelt | |
| #6 kan man overhovedet det | froksen | Sandkassen | |
| Det skrivebord jeg | froksen | Sandkassen | |
| mjjzf må jeg spørge, | froksen | Sandkassen | |
| men hvad viser hwclock komandoen | lbm | Hjælp generelt | |
| Jeg vil ikke føle mig | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nogen der har prøvet, | berylmagic | Software | |
| godt med noget feedback, til | berylmagic | Software | |
| Arch LinuxStd. Gnome | froksen | Sandkassen | |
| Ikke umiddelbart, men noget | lbm | Hjælp generelt | |
| Korer debian UTC? | lbm | Hjælp generelt | |
| #13 jeg bruger da 3 skærme | froksen | Sandkassen | |
| Hej #4 mjjzf må jeg | froksen | Sandkassen | |
| Jeg lavede en rpm | erikhh | Hjælp generelt | |
| Blev dog lidt | froksen | Sandkassen | |
| Måske skulle du prøve en | erikhh | Hjælp generelt | |
| Jeg vil ikke føle mig tryg | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| OK qdosh/Boopsie! | christensen | Hjælp generelt | |
| #13 1920*1080 -- hvor mange | froksen | Sandkassen | |
| Og hvis man sidder i Ubuntu | christensen | Hjælp generelt | |
| Jeg ville gerne, men har | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Her er min: | froksen | Sandkassen | |
| Selv køber jeg alt min | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvis han vil have det | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det er stadigvæk helt | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #13: Undskyld, men er | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Undskyld, men er det | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Eller som nævnt i | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Og hvis du står af over for | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| En stor fil? | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det skrivebord jeg bruger | froksen | Sandkassen | |
| Så det er cda formatet | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så det er cda formatet der | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #11, hehe... Det kan der | froksen | Sandkassen | |
| præcist. Der er meget | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Umiddelbart satte jeg | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Og så får i også min | froksen | Sandkassen | |
| Tak for svaret. Jeg har | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| tak malar, det var på rette | dbuch | Hjælp generelt | |
| For mig spillede den som | hup | Hjælp generelt | |
| så han kan høre den | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Findes der en måde at | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Han ønsker at | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så er det lavet om | hup | Hjælp generelt | |
| Medn opera skal man | hup | Hjælp generelt | |
| Det kan godt være det er | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så har jeg fået | hup | Hjælp generelt | |
| Det er vel bedre at beholde | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| openSUSE, KDE, den | froksen | Sandkassen |