Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Vil da tro at du uden videre | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| ja det hedder freac og kan | AndreasDK | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #9 ja det tror jeg. det er | froksen | Sandkassen | |
| Det er ikke kun DE'en som | hup | Hjælp generelt | |
| Tak for forslaget Den | hup | Hjælp generelt | |
| ahhh det lyder godt , | hoppendekanin | Hjælp generelt | |
| Jeg synes at ubuntu er | hightower | Software | |
| Er det fra New York? Det | froksen | Sandkassen | |
| Jeg ved ikke om den har | hightower | Løst og fast | |
| et billede af det | froksen | Sandkassen | |
| andre ? | hightower | Software | |
| Tak skal du have Snakee. Det | AndreasDK | Programmering | |
| Man kan styre | dbuch | Hjælp generelt | |
| Åh nej ikke mere af deres | hightower | Løst og fast | |
| Fedt. Helt har de ikke | McDonnell | Nyhed | |
| #10 *G* | mbs- | Løst og fast | |
| Det er ikke sikkert man kan | mbs- | Løst og fast | |
| Andre udveje? Beskriv | mich | Hjælp generelt | |
| Syntaxen er ikke | AndreasDK | Programmering | |
| Det er ikke sikkert at du | AndreasDK | Programmering | |
| Det er en Unify-modtager den | The Joker | Hardware | |
| Det lader til at være en | The Joker | Hardware | |
| #2 Laser? Lyder som en ny | The Joker | Hardware | |
| Jo mindre den nærmer sig | McDonnell | Nyhed | |
| #1 Jeg fandt ud af, at jeg | hoppendekanin | Hjælp generelt | |
| Jeg har i perioder brugt | hup | Hjælp generelt | |
| Laser | The Joker | Hardware | |
| Er det Bluetooth oder was? | The Joker | Hardware | |
| Google doc er også en | hup | Hjælp generelt | |
| Det er ikke kun DE'en som | hup | Hjælp generelt | |
| Lige en note omkring | gonzodark | Spil | |
| LXDE Bliver nok Debian | hup | Hjælp generelt | |
| Den bruger lidt mere og er | hup | Hjælp generelt | |
| Jeg smider en Debian på | hup | Hjælp generelt | |
| tak Hvad med XFCE? | hup | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger selv Lxde for at | hup | Hjælp generelt | |
| ...ZX81 - nu med | hightower | Løst og fast | |
| Og cpu forbrug Hvilke destop | hup | Hjælp generelt | |
| Det er vel parallelt med | hup | Hjælp generelt | |
| Aggressivt, men fedt, at fjerne Python 2 | thn | Nyhed | |
| Det rigtige ord er "leech" - | paldepind | Artikel | |
| Ville de ikke bare fortælle | hightower | Løst og fast | |
| Jubii... | hightower | Løst og fast | |
| Iflg. OSNews er det en | hightower | Løst og fast | |
| bruger AUR eller laver mit | mich | Hjælp generelt | |
| Det lyder, som om du har den | mich | Hjælp generelt | |
| Forkert tråd | paldepind | Artikel | |
| Det danske ord du leder | paldepind | Artikel | |
| MOSAIDs direktør John | paldepind | Artikel | |
| For tiden er jeg squ' på | froksen | Sandkassen |